Benvinguts al bloc del Centre excursionista Alt de la Creu de Vallada.
Som un grup de gent diferent però amb uns interésos en comú: El respecte per la Natura i l'esport a la muntanya.
Al nostre bloc podràs veure allò que fem, enterar-te de les eixides que planifiquem i també d'altres articles muntanyers.
Si encara no eres del CEADC, fes-te soci i comença a disfrutar del teu temps lliure d'una forma diferent.
Pots contactar amb nosaltres enviant un correu a altdelacreu@gmail.com o trucant als telèfons: 635655384 (Santi Boix), 679568326 (Jesu), 962258151 (Manolo).

dimarts, 14 de juliol del 2009

En estiu tot el món viu Crònica 10,11,12,13/7/2009

Estos díes podríem dir que hem abusat.El Divendres varem anar a Cova Pexina Cisco, Candi, Matarife, Juan, Ruben a escalar i ens vam trobar en Ruben, un colega en el que varem estar escalant en Sella. Varem estar escalant molt a gust i provant cosetes molt xules. Dissabte de bon matí a Salem, Matarife, Garu i jo. Varem anar sense ressenyes, menuts estem fets. Ens vam clavar en un 7a+ sense saber-ho que ens va fer suar. De vesprada els 3 cap a Cabo de la nao en barca nova.Ens clavarem en el aïgua rebolicà i apenes després de fer els 6c, pum!, va i la punxem, naufragio com el titanic, casi ens ofeguem de les rises,jejeje. La vam pillar i anàrem a dormir a serra de toix al costat de la mar. Una nit llarga on els mosquits ens varen assediar, clavant-li a Garu 19 picaes en una sola mà, jeje. Només ens vam alçar ens possarem a escalar víes en el sector serra de toix oest. Víes llargues i molt verticals de placa pura. Varem fer de algún llarg per no olvidar el tema de reunions. Al acabar de vesprada cap a Oliva i vesprada de descans a la platja. Dilluns tornem a Cova Pexina on quedem en Rubén. Vesprada de encadenes i de projectes que s'ens queden pendents per a la pròxima.

Kike Pérez Colomer ha dit...

Refotre!
Pim pam pim pam... no heu parat!
Molt bo lo de la barca...
A mi m'hagueren picat més que a Garu...
Jo demà, per fí, despegue cap a la India... desitjeu-me sort!

jesus ha dit...

Molta sort!!Esperem ens envíes fotets de la teua aventura.