Benvinguts al bloc del Centre excursionista Alt de la Creu de Vallada.
Som un grup de gent diferent però amb uns interésos en comú: El respecte per la Natura i l'esport a la muntanya.
Al nostre bloc podràs veure allò que fem, enterar-te de les eixides que planifiquem i també d'altres articles muntanyers.
Si encara no eres del CEADC, fes-te soci i comença a disfrutar del teu temps lliure d'una forma diferent.
Pots contactar amb nosaltres enviant un correu a altdelacreu@gmail.com o trucant als telèfons: 635655384 (Santi Boix), 679568326 (Jesu), 962258151 (Manolo).

dimecres, 5 d’agost del 2009

Últimes aventures i desventures del CEADC

Després de l'última visita al cap de la nao, puguem dir que no ens rendim. Visitarem un sector nou en la barca reparada i que està a un ratet remant en l'illa del descobridor, molt molt xulo, lo negatiu es que conforme estaba la mar Paco i jo ens marejarem com una cigala, i a més em vag arrancar la yema. Després uns dies de descans obligatori. En la calor apretant estiguérem Mari, Rubén i jo a la Cova Pechina on vag traure algún paset més de Anaconda. El cap de setmana redescobrint Montesa a la Cristalina Garu, Paco, Sara i jo. A Paco li van molt bé este tipo de vía i encadena unes quantes. Sara prova escalar i molt bé, segur que repetirà. La última eixida a Ontinyent al Sector Patiràs Más on fem totes les víes del sector lo Granainos 2. Jorge, Juan, Garu i jo vam passar un bon matí a la sombreta en aquest sector, vos propose tornar quan vullgueu. Les imatges són de http://climbingconcept.blogspot.com, on trobareu totes les víes d'aquest sector.